tisdag 15 juni 2010

Vill ha!!!!

Ja här är en av de saker jag vill ha för tillfället!
Min telefon håller verkligen på att ge upp och jag bara väntar på att denna lilla söta telefonen ska komma up på marknaden.
Så vad är då detta för en, jo en HTC Wildfire.
Var från början inne på en HTC Desire men insåg att den är för stor och klumpig för mina små händer.
Jag vill ha en mobil jag kan använda utan riskera att tappa hela tiden.

Usch annars så är jag jättetrött idag, sov bara två timmar inatt och det märks.
Det blev inget av med lägenheten, personen innan oss i kön ville visst också ha denna.
Men imorgon är det dags för en ny visning i en ny lägenhet...
Nån gång blir det vår tur och rätt lägenhet.

Nu ska jag vila lite och snart är Mr C tillbaka hemma igen :-)
Trevlig kväll!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar