tisdag 29 juni 2010

Såå trött...

Haha förra inlägget hette utvilad och idag är det sååå tvärtom.
Är helt slut!
Nedan ser ni kvällens middag.
Torsk i ugn och blomkålspuré.
Faktiskt väldigt gott och GI.
Jo men ni förstår vi har nämligen börjat med GI här hemma igen.
Jag tänker nog inte köra fullt ut men ville testa i alla fall.
Mr C är så duktig och kör stenhårt men ett liv utan kolhydrater verkar tämligen tråkigt..
Men vissa av rätterna är sååå mumsiga så det passar utmärkt!
.
En anledning till att jag är så trött är pga att jag hade en körlektion idag!
Japp, det går framåt detta!
Jag promenerade mot Kerstins Trafikskola efter jobbet för min dubbellektion i Åkersberga.
Men väl där frågar Thomas vad jag gör där?
Min lektion utgår ju ifrån Mörby!
Suck, jag hade missuppfattat helt när vi bokade tiderna till denna vecka.
Jag trodde jag skulle köra i Åkersberga, kände inte att jag var redo för Mörby än, men där hade vi missuppfattat varandra.
Men de är helt underbara på körskolan!
Thomas ringde upp Kerstin som åkte från Mörby till mig och så fick jag köra tillbaka till Mörby!
Jisses när dom sa att jag skulle köra bilen till Mörby höll jag nästan på att backa ur.
Men nej jag ska utmana mig själv med detta!
Och med Kerstins ledning gick det ju hur bra som helst!
Är sååå nöjd!
Men jisses vad det är krävande, just såhär i början är man ju på helspänn!
Tror nog dock att jag får flytta fram min tidsgräns, tror inte jag kommer kunna bli klar med körkortet förrän september/oktober.
Har ju varit sjuk och så nu börjar semestrar komma emellan...
Men hey jag har ju väntat så här länge så vad gör nån månad hit eller dit?
.
Nej usch matkoma deluxe här nu...
Ska nog ta en liten tupplur.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar