söndag 20 juni 2010

Nehe...

Suck blev mycket sämre igårkväll igen.
Och imorse var jag inte alls pigg.
Febern är kvar och halsen vill inte heller ge med sig...
Dessutom har jag en understimulerad katt som inte alls är nöjd..
Och just nu orkar jag bara inte springa runt och busa med honom.
Usch gör mig så ont i hjärtat när han gnäller men jag bara orkar inte just nu.
Får försöka hitta fram lite bollar eller något som han kan leka med.

Hoppas verkligen jag är frisk till imorgon har massa saker jag måste göra.
Jaja vila lite mer nu då.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej hej! Trist att du är sjuk, hoppas att du mår bättre snart. Du får väl ringa om du behöver lektant till katten :-)

    SvaraRadera
  2. Sara:
    Mmm såå tråkigt att vara sjuk.
    haha tack för erbjudandet men nu har vi lite nya leksaker som kräver minimalt med rörelse för mig :-) kram

    SvaraRadera