lördag 5 juni 2010

Nystart!

Halloj!
Det har ju varit lite tyst här på bloggen i ett par dagar, jag har nämligen varit i väg på en personlig utvecklingsresa.
Det har varit mycket intressant.
.
För mig känner jag nu att det lett till lite nytänkande i mitt liv.
Jag har fått gå igenom mycket skit men det tillhör det förflutna.
Resten av mitt liv är mitt ansvar att få det som jag vill ha det!
Ok, det kommer alltid hända oförutsedda saker, men nu vill jag verkligen ha mitt perfekta lyckliga liv och jag kommer göra allt för att det ska bli så!
.
Kram


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Har följt din blogg en längre tid men inte skrivit tidigare men när jag läste det senaste du skrivit måste jag bara säga att jag verkligen hoppas du får ett lyckligt liv efter allt du gått igenom!
    Jag tittar garanterat in igen men till dess önskar jag dig en jättehärlig helg i solen!
    Gullig kissekatt du har förresten, jag har också en liten (senior)kille som heter Moses -som såklart är världens goaste för mig!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Lotta:
    Tack gumman! ah dom är världens bästa sällskap de små pälsbollarna :-)
    Kram

    SvaraRadera