fredag 18 juni 2010

Tråkigt att vara sjuk...

Mysig bild från min och Mr C´s 1:års dag :-)
Vi hade ju som ni kanske kommer ihåg en riktigt mysig picknic vid stranden då.

Usch vad jag känner mig uttråkad just nu..
Trodde jag mådde lite bättre där på dagen och gick upp och diskade lite.
Skulle jag nog inte gjort, sen mådde jag så mycket sämre igen och nu är febern rätt hög igen.
Sååå tråkigt att bara ligga här i soffan helt orkeslös, men visst detta är ju en bagatell igentligen om vi jämför med hur jag har mått förut men ändå detta är just nu och inte kul alls.

Hoppas hoppas att febern imorgon har gett med sig.
Lite goda nyheter är i alla fall att vi har lägenheten kvar till sista oktober, tills dess måste vi ju bara ha hittat något :-)

I övrigt känns allt lite trist just nu, känns som jag väntar på att så mycket ska hända.
Väntar på att bli frisk, väntar på att bli klar med körkortet, väntar på att komma igång med Mary Kay hudvårdssälj, väntar på att håret ska växa ut, väntar på ny mobil, väntar på ny bostad...
Ja usch just idag känns det inte så kul men det kan ju bero på att jag är sjuk också :-)
Vänta bara imorgon kanske det kommer värsta positiva inlägget igen :-)
Haha det är ju det som också är så bra med bloggen jag kan skriva av mig och jag får skriva vad jag vill för det är min blogg, ha! ;-)
Men seriöst jag ska försöka se till att mer roliga saker händer framöver!

Om en timme slutar älsklingen och jag ska försöka fixa lite middag, det blir kyckling med grönsaker i ugn med lite kokt färskpotatis och beasås.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar