torsdag 17 juni 2010

Inte så mycket piggare...


Haha många bilder på Smirre nuförtiden :-)
Kanske skulle döpa om denna till Smirresblogg eller hey kanske jag skulle starta en egen blogg för lille Smirr ;-)
Haha nu hoppas jag ni förstår att jag är ironisk om detta :-)
.
Annars då, inte mycket piggare alls.
Mest sovit hela dagen men även lyckats laga lite mat.
.
Men igår innan jag sjuknade in totalt lyckades jag hinna med lite bra saker!
Först hade jag ju min 4:e körlektion, gick jättebra massa rondeller denna gången också :-)
Sen var jag och Mr C och kollade på ytterligare en lägenhet.
Denna var helt ok men men men sovrummen låg på bottenplan, jag kan inte tänka mig att bo på bottenplan i centrum. Det skulle inte kännas tryggt.
Men idag dök det upp ytterligare ett erbjudande, denna gången en 2:a men på denna är vi på plats 7..
Jaja vi ska kolla på den i alla fall.
.
Vi pratade om det där med storlek på lägenhet och det bästa vore ju en 3:a eller en 4:a.
Vi ska ju inte ha några barn men ett extra rum är absolut inte fel.
Och tänk i en 4:a då skulle vi kunna ta varsitt rum och inreda det precis som vi ville.
Jaja vi får se, bara vi hittar en lägenhet snart som känns ok.
.
Suck nu har Smirre vaknat och kärver uppmärksamhet.
Inte för att jag orkar leka nu men lite bollar kan jag väl kasta åt honom.
Kram.
Kram
.

2 kommentarer:

  1. Hahaha men guuud vad söt han är! Sömntuta haha!

    Krya på dig också!

    SvaraRadera
  2. Camilla:
    Ahh visst e han :-)
    Tack! kram

    SvaraRadera