måndag 7 juni 2010

Härlig helg!


Oj vilken kul lördagskväll vi hade!
Först blev det middag på Fridays och jättegoda drinkar som ni ser ovan :-)
Sen vidare till filmen, Sex and the city 2, där jag vann ett pris!
Det skriver jag mer om i morgon.
.
En lite komisk sak hände på Fridays, Maria inser att hon glömt sitt leg...
Jaja jag kunde ju betala middagen i alla fall, de ville inte ta hennes kort om hon inte hade leg.
Vi hade ju tänkt att gå till Golden eller liknande ställe med lite högre åldersgräns, men det var ju bara att glömma när inte Maria hade sitt leg med.
Efter filmen strosade vi upp för Kungsgatan och funderade vart vi skulle ta vägen.
Precis då passerade vi en irländsk pub och tänkte att här stannar vi och tar ett glas vin innan vi drar vidare.
Haha jo just ja, väl där hade vi sååå trevligt att vi blev kvar hela kvällen!
Träffade massa kul folk som kom fram och pratade med oss, sen så blev jag polare med hela baren och dess anställda så när de stängde gick vi ut allihopa och festade vidare :-)
Riktigt kul!
Helt oväntat sprang jag sedan på en arbetskamrats man och så fixade sig skjutsen hem också :-)
.
Hoppas ni alla hade en riktigt bra helg också!
.
Gårdagen var dock inte såå kul, mådde riktigt dåligt men har som tur är världens underbaraste pojkvän som tog hand om mig.
Fixade dricka, mat, hink mm.
Tack älskling!
.
Nu ska jag börja pyssla lite med middagen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar