söndag 20 juni 2010

Sååå less

Jaha såå less är vad jag är.
Feber och ont i halsen fortfarande.
Blir nog till att stanna hemma imorgon också.
Vill inte men vad har jag för val?
Vill ju inte gå sjuk till jobbet och smittas.

Smirre är något mer nöjd nu, han har fått X antal pingisbollar och så införskaffade vi en laserpekpinne :-)
Jäklar vad han har jagat pricken!
(och ja jag är försiktig så han inte får lasern i ögonen)

Men alltså att vara sjuk är inte kul, jag vill göra så mycket men blir anfådd och får hjärtklappning över att röra på mig mellan säng och soffa.
Men visst jag ska inte klaga för mycket finns så många som har det sååå mycket värre det vet jag.
Men lite måste jag ju få beklaga mig, inte kul när ens kropp inte går att använda som vanligt oavsett om det gäller några dagar eller år.
Imorgon måste det ju börja ge med sig...
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar