måndag 21 juni 2010

Syoss :-)

Halloj!
Är just nu tillfälligt pigg på treo :-)
Så jag passade på att hänga upp lite kläder i klädkammaren och hittade ju påsen från Syoss som jag vann då jag och Maria hade vår Sex and the citykväll.
.
Jag har sedan tidigare plockat ur shampoo, balsam, inpackning, spray och värmeskydd.
Måste säga att jag gillar deras produkter skarpt!
Kan till och med tänka mig att fortsätta köpa dom när dessa är slut.
.
Men i alla fall idag plockade jag ur de resterande sakerna.
Det fanns en Elle, ett presentkort på Face, Sex and the city filmen den första :-), en specialutgåva av coca cola.
Sen så var det ju även presentkortet på en hårmakeover på salong F&M!
Ska nog ringa dit imorgon och beställa tid, och kolla lite vad som ingår i denna hårmakeover.
Jättespännande att prova på en ny salong.
Hmm undrar vad jag ska hitta på med håret.... :-)
Ja här nedan ser ni innehållet:
Phu, det märks att jag inte är frisk utan att det bara är treon som håller mig igång.
Jaja, bara att vila vidare.
Jag har förresten skapat mig en ny mysig blogg och läsplats här hemma :-)
Det är ju inte stort här men vi får se till att ta vara på alla hörn som går.
Visar upp den nya platsen i ett senare inlägg.
Nu ska det vilas.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar