onsdag 18 mars 2009

Trött

Hej mina vänner.
Som ni märkt så har det varit lite glest med blogginlägg denna vecka.
Det har ju varit lite annat som tagit upp min tid.

Jag bor ju som sagt hos Agnes i österskär och det funkar fint.
Var hemma i lägenheten igår för att hämta hit smirre.
Det gick bra Jim kom hem och var snäll och körde hit mig och Smirre.

Jim är verkligen en jättesnäll och fin kille men mina känslor för honom för att ha ett förhållande finns inte längre och det var därför jag bestämde mig för att lämna honom och vårt förhållande.
Det gör mig dock otroligt ont att se honom lida så, för även om det är slut så älskar jag ju honom ändå för den person han är och vill ju att han ska ha det bra.
Hoppas även han med tiden inser att detta dock var det bästa.

Jag mår rätt ok, jättetråkigt att den personen jag delat mitt liv med i tre år inte längre finns nära mig, men samtidigt är det skönt att bara ha sig själv att ta hand om eller ja jag har ju Smirre också men ni förstår nog vad jag menar.
Ja fy fan det är inte lätt sånt här...

Har varit på KS idag med kom igång gruppen och haft veckans fysiska aktivitet.
Idag hade vi ett gympapass och sen ett vattenpass med qi gong.
Var helt slut efter det och somnade nästan på vägen hem.
Är så glad att jag har den härliga gruppen av tjejer att träffa varje vecka.

Nu softar jag framför tvn mätt och trött.
Agnes var den som lagade maten idag, mycket skönt.

Nej har inte så mycket mer att skriva just nu...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar