måndag 9 mars 2009

Seg..

Hej!

Är rätt seg ikväll.
Har varit på KS idag med komigång gruppen.
Idag fick vi träffa en läkare som berättade lite om cancer och allt runt omkring.
Vi fick även tillfälle att ställa frågor och disskutera våra olika upplevelser.
Blev mycket info och disskutioner, jättebra och jätteuttröttande.
Så huvudet känns rätt tungt men bra :-)
Känns så skönt att ha denna grupp att gå till, känns som sagt väldigt tryggt och det kan nog bli ett bra avslut på en väldigt tung period.
Dock känns två timmar som lite för lite tid hade varit bättre med ca tre timmar varje gång. Men men jag är glad och tacksam att gruppen finns överhuvudtaget!
Jim är ju som sagt och jobbar ikväll så jag har pysslat lite hemma, tvättat och så..
Nu sitter jag och Smirre i soffan och kollar på tv samt surfar runt lite.
I helgen som var så firade vi ju att min bror fyllt 23, det var fest hemma hos honom och Camilla.
Tyvärr kunde vi inte stanna så länge eftersom Jim skulle upp och jobba.
Men vi var i alla fall där ett tag och hade mycket trevligt!
Sen kom min snälla pappa och hämtade oss (han hade dessutom redan fått hämta mig i danderyd då jag hade missat tåget hem för att komma hem itid för jacobs fest) så det var mycket uppskattat!
Vi stannade till på Stekhuset en stund och sen åkte jag vidare med Ebbe och gänget till Sportis medans Jim gick hem.
Blev nog nån drink för mycket så söndagen blev lite segare än jag hade tänkt mig, jaja sånt som händer.
Här har vi i alla fall en skön bild från kvällen hos Jacke:

Lillebror, jag och ja hmm Mackan....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar