söndag 15 mars 2009

Det är över nu...

Hmm ja hörrni, kryssningen var trevlig.

Men det är inte det jag tänker fokusera på i detta inlägg...
Lite tråkigare saker har hänt.

Jag och Jim har nu gjort slut.
Det känns självklart väldigt tråkigt även om det var på mitt initativ.
Vi har ju varit en otroligt stor del av varandras liv väldigt länge.

Men mycket har hänt som har slitit otroligt mycket på vårt förhållande.
Min cancer förstörde för mycket och vi kunde inte hitta tillbaka igen.
Jag älskar honom fortfarande och tycker han är en underbart snäll person men de rätta känslorna för att fortsätta ett förhållande finns inte längre...

Allt är ju väldigt färskt just nu men jag hoppas verkligen att vi kan vara vänner framöver, skulle kännas så konstigt att helt utesluta honom ur mitt liv.

Jag har i alla fall flyttat ut, bor nu hos en tjejkompis i Österskär.
Tror det kommer funka jättebra som en tillfällig lösning.
Jag har kommit i ordning i mitt rum här och det känns helt ok ändå.
Och snart kommer även lilla Smirre hit, är så otroligt glad över att Jim lät mig få honom :-)

Nu är det bara allt annat kvar, ställa om fakturor, dela upp sakerna, packa mm...
Usch.

Men jag tror ändå att detta var rätt för oss, för nu känns det som att vi faktiskt har en chans att kunna vara vänner.
Hade vi fortsatt i ett dåligt förhållande hade vi nog bara börjat avsky varandra.

Hoppas allt är bra med er!
Kram

3 kommentarer:

  1. Jätte tråkigt att höra men jag kan självklart förstå att det inte går att fortsätta ett förhållande "bara för att..", de rätta känslorna måste finnas kvar annars går det ju inte, precis som du skriver. Skönt att ni kan fortsätta som vänner i alla fall! massa kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Trist, men drar mig tillminnes att ni gjorde slut vid nyar????
    Hoopas det loser sig. MEN appro pa inget...jag fick en forfragan pa facebook, en tjej ( en fd klasskamrat till mig) ska hyra ut sin 2:a i akersberga.....kanske ar intressant?? Tjoa da...i min blogg :D

    SvaraRadera
  3. Oj, jag visste inte. En stor kram till dig. Och glöm inte att du är välkommen hem till mig nästa helg på kalas, om du vill och orkar. Smilegull kommer också :)

    SvaraRadera