lördag 28 mars 2009

Bättre...

Hej!
Nu börjar allt kännas lite bättre.
Har ordnat med en hel del, men fortfarande mycket kvar.
Nästa vecka ska jag packa ihop mina saker och flytta dom från lägenheten och det kommer nog kännas rätt jobbigt...

I veckan som var gjorde jag lite roliga saker i alla fall.
En av dom var att gå och se Brolle i Buddy Holly musikalen!
Det var en superbra föreställning!
Tack så mycket pappa för biljetterna!
Jim skulle ju gått med men ja nu är det ju som det är så min nya sambo (agnes) hoppade in istället och följde med.
Det tyckte jag hon var värd, så snällt av henne att låta mig bo här ett tag.

Ikväll blir det party!
Ska först till Stekhuset och möta upp några vänner för middag och lite förfest.
Sen bär det av till Sportis där vi ska kolla på Anki Bagger :-)

Tror det kan bli en trevlig kväll!
Hoppas ni får en bra kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar