söndag 22 mars 2009

Gårdagens morgonpromenad

Såhär ser det ut där jag nu tar mina promenader.
Bor ju väldigt nära vattnet nu och det är otroligt härligt!
Ger sånt lugn att gå längs med vattnet och spana ut...
Helgen har varit helt ok, var ju som sagt lite risig i fredags men det gick över.
Igår kom vi äntligen iväg på middagen hos Luisa!
Det var jag Agnes och Luisa sen kom hennes sambo Ragnar hem en sväng på slutet också.
Vi åt gott och drack vin och hade det supertrevligt!
En sväng till Biljardpalatset blev det också :-)
Idag är jag faktiskt oförskämt pigg!
Bara lite småseg så jag har faktiskt precis lagat mat till mig och Agnes.
Det blev pasta med fläskfilé och gräddig kantarellsås.
Blev utsökt söndagsmiddag och nu står Agnes och bakar bröd.
Funkar riktigt bra det här!
Hoppas ni har haft en bra helg!
Kram


2 kommentarer: