tisdag 10 mars 2009

Kryss på G!

Japp nu på torsdag drar vi iväg på Monday bar kryss!
Det var ca tre år sedan sist jag åkte och detta blir första för Jim.

Ok jag ska vara ärlig, musiken är ju inte min favvo men stämningen som är ombord är ju helt underbar!
Kommer vara många som vi känner med på båten och jag tror det blir en toppenresa!

Vi var i Täby en sväng idag och köpte de sista kläderna;-)
På dessa kryssar är ju klädseln hälften :-)

Imorgon bär det av till KS igen och då står poweryoga på menyn!
Ska bli jättekul!

Nu ska jag softa lite framför tvn och strax sova.

Kram

3 kommentarer:

  1. Trevlig resa gumman. Kram från Mamma

    SvaraRadera
  2. Hoppas Du får en trevlig resa även om Du inte gillar musiken såvärst!
    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket!
    Jodå jag kommer nog få superkul!
    Kram

    SvaraRadera