tisdag 24 mars 2009

Mycket att fixa med..

Jag ger er ännu en bild härifrån österskär.
Känner ingen riktigt inspiration att skriva i bloggen nu.
Det är mycket som ska fixas och lösas nu.....
Men ja jag får ju skylla mig själv det är ju trots allt jag som tagit detta steg.
Ska bli skönt när allt är klart...
Verkar som att det blir nästa helg jag ska flytta alla mina saker från lägenheten, har fixat förråd nu och så.
Sitter nu och håller på och överföra alla abbonnemang mm.
Finns nog inga bra smidiga uppbrott så mycket kan man ju säga.
Nej som sagt jag känner inte att jag kan skriva fritt här just nu så då blir det inge kul.
Så jag och Smirre ska mysa vidare framför tvn så kanske jag känner mer för att skriva imorgon.
Kan även bero på att jag inte mått bra idag.
Min mage strejkar gärnet och jag fick inte behålla nån mat.
Så något utmattad drog jag hem från jobbet vid 13, köpte med mig en baguette eftersom det finns ju absolut inga fibrer i en sån och den med lite smör fick jag faktiskt behålla.
Skönt det, hoppas det är bättre imorgon igen...
Ja god kväll på er.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar