tisdag 3 mars 2009

Mätt....

Oj oj, nu e jag helt hysteriskt mätt.
Gjorde pannbiffar idag :-)
Såååå otroligt gott, till detta hade vi potatismos och egengjord gräddsås, mums.
Jim är duktig idag och fixar med disken :-)

Annars har det varit en otroligt krävande dag på jobbet, måste få ut massor med fakturor för ett visst projekt senast imorgon.
Är nästan klar men det är otroligt mycket att hålla reda på.

Jaja svamlar bara på lite här nu märker jag men men...
Imorgon kl 12 så åker jag åter igen till KS för att träffa de andra tjejerna på ORC.
Imorgon så är det motion som står på schemat.
Tror inte det blir alltför ansträngade utan just lite bas gympa för att få kroppen att komma igång.
Längtar i alla fall dit.

Jag var ju förresten hos frissan förra veckan och fixade håret, vill ju ha det riktigt silverblondt och det har ännu inte blivit riktigt som jag tänkt mig.
Men nu så lyckadet denna frissa få till det precis som jag vill ha det!


Hmm tyvärr såg jag idag att det dock börjar komma fram några lätt gyllene slingor i håret så nu ska jag bli noga med att använda silverprodukter så att det behåller sin fina silverglans.
Tycker verkligen det ser riktigt coolt ut nu!
Tänk bara när jag kommer förlänga det och ha långt silverblondt hår :-)
Jag längtar, tror jag kommer att göra det i maj, dels för att håret då har blivit lite längre och dels för att jag vill ha det långt över sommaren.

Nej jag märker att jag är aldeles för trött för att få ihop ett bra inlägg idag så vi hörs imorgon istället.

Kram

2 kommentarer:

  1. Wow....langesen en bild pa dig kom, men josses, ditt har vaxer ju jatte snabbt:D Och fint e det...Maste ater igen saga att du passar i kort har.

    SvaraRadera
  2. Ulrica:
    Tack så mycket, jodå det tar sig ;-)

    SvaraRadera