fredag 20 mars 2009

Hemma ikväll...

Halloj!
Ja såhär första fredagen som singel skulle man ju kunna tro att jag skulle vara ute och röja.
Men nej, jag är hemma med Smirre.
Jag mådde faktiskt inge bra efter jobbet idag, kände mig febrig och helt slut.
Skulle tro att det kan beror på allt som hänt den senaste veckan...
Det har ju varit en del och kroppen fick nog helt enkelt nog.
Men nu när jag har sovit ett par timmar så mår jag riktigt bra igen!

Skönt det för imorgon ska jag in till den stora staden för att äta middag hos Luisa.
Det är jag och Agnes (min nya sambo) som ska dit.
Sen ska vi nog ut och ta nån drink...
Ska bli så kul att ses igen!
Typ varje gång som vi planerar att ses så brukar jag bli sjuk eller så händer något annat så när jag idag började känna mig dålig var jag rädd för att det skulle hända igen!
Men som sagt några timmars sömn/vila var allt som behövdes!

Jag kommer dock att stanna hemma resten av kvällen även om jag mår bra nu, rätt skönt att bara ta det lugnt framför tvn/datorn.

Men imorgon då blir det party :-)

Hoppas alla har en bra fredagskväll!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Tråkigt med att det tagit slut med Jim på grund av allt Du gått igenom sista året. Din energi har ju fått riktas mot att klara av sjukdomen och då är det kanske inte så lätt att också ha en relation som tar på krafterna. Tur att Du har Agnes, jag vet ju vem hon är, som kan ställa upp med husrum för Dig i denna situation.

    Hoppas att Ni alla tre får en trevlig kväll i morgon eftersom Du tar igen Dig i kväll och månar om Smirre.

    Kramar
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det har ju inte varit så lätt tyvärr.
    Har fått höra från många vars relationer hamnat ikris efter alvarlig sjukdom.
    Men det är som det är.
    Kram

    SvaraRadera