torsdag 25 februari 2010

Löning :-)

Ahh visst är det alltid något lite speciellt med löningsdagen :-)
Vi hade även företagsmöte på Österåkers Golfklubb.
Mycket trevligt!

Blev lite shopping idag, hehe, men bara två st baströjor från Lindex, försökte hitta bild på nätet men de fanns inte uppe.. jaja.

Håller ju även på och sparar till körkortet nu och det går riktigt bra :-)
Några tusenlappar till och jag kan köpa trafikskolans all inclusive paket :-)
Vill ju gärna fixa naglarna denna månad också, hmm vi får se vad som ryms i budgeten...
Men jag saknar verkligen att ha fina naglar.

Imorgon fyller min lilla pappa 60, blir lite öppet hus hemma hos honom.
Jag, lillebror och camilla drar väl dit runt 15 och sen kommer chris runt 18 tiden.
Ska bli mycket trevligt!

Nej helt slut nu, blir tidigt i säng ikväll.
Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny! Ja visst är det trevligt med avlönings-
    dag och att kunna unna sig något nytt. Hoppas Du klarar körkortet när det blir så dags, man är ju mer oberoende när man kan ta bilen och köra när som helst i stället för att vänta på buss eller tåg. Jag har bara ytterligare en avlöningsdag att vänta sedan blir det pension i stället men lite lön från Värmland kommer i varje fall till sommaren om inte längre.

    Jag kan inte gratta pappa, så vill Du vara snäll ge honom en björnkram från mig, säg det till honom också!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jo körkort vore bra!
    Jisses är det redan dags för pension, ja tiden går fort.
    Härligt att börja med en låång skön sommar!
    Pappas firande var trevligt, och hälsningen framfördes :-)
    Kram

    SvaraRadera