tisdag 23 februari 2010

Hmm

Jaha, var hos doktorn igår igen då jag inte kännt mig så mycket bättre trots penicilin...

Det blev både bra och dåliga besked.

Jag är helt frisk för tillfället, inga infektioner, ingen cancer.
Men det jag trodde var en UVI är tydligen strålningsskador på urinblåsan och det området.
Som jag tagit upp tidigare så kan strålskador förvärras under några år.

Pratade även med min läkare från KS idag och hon kunde bara hålla med.
I bästa fall sa hon kan det bli något bättre om några år.
Så det är bara att köra på med smärtor hit och dit.
Idag blev det lite voltaren och visst känns det bättre men ja jag är ju inte överlycklig ändå.
Hade verkligen hoppats på att det var nån infektion så jag hade kunnat få bort det.
Gissar på att det kalla vädret bidrar till de ökade smärtorna så det är väl bara att kränga på sig lånkkallingarna så kanske jag mår bättre :-)

Jaja ska inte klaga jag är ju fortfarande cancerfri och det är helt underbart!

Gillar inte att vara på DS, dessutom såg jag igår den överläkaren som jag träffade en av de gånger jag sökte till Danderyds Gynakut som missade att jag hade cancer från början..
Usch vad förbannad jag blev av att se honom...
Funderar fortfarande på att göra nån form av anmälan men vet inte om jag har orken att ta tag i det, tyvärr.
Man undrar ju hur många fler cancerdiagnoser han missat....

Nej nu ska jag göra lite fint här hemma och se till att Smirre får aktivera sig lite :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar