tisdag 16 februari 2010

Hmm

Nehe mår visst inte helt toppen ikväll heller...
Verkar som jag åkt på en liten UVI.
Suck.
Blir till att gå till doktorn imorgon innan jobbet.
Mår riktigt kass ikväll hela min kropp verkan mer eller mindre sagt upp sig.
Det värst är att smärtan går ut i min vänstra höft, det följer mer eller mindre precis samma bana som mina cancersmärtor gjorde.
Antagligen är ju detta pga de skador som finns därinne efter strålningen och allt.
Så börjar något göra ont därikring så antar jag att det känns runt om.

Jaja nu ska vi inte deppa ihop för detta.
Lite penicilin imorgon så blir nog allt bra igen :-)

Sötisen Chris har lagat mat och tagit hand om mig och kommer nog forsätta göra det under kvällen.

Så nej mer än så orkar jag inte skriva ikväll.
Vi hörs imorgon igen så hoppas vi på att jag då mår bättre.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar