onsdag 17 februari 2010

Hemma idag

Japp så blev det en kur penicilin för mig då...
Suck, men men 5 dagar med 3 piller per dag är ju inte hela världen.
Dock kommer ju min och Marias planerade vinkväll på fredag inte bli riktigt som planerat.
Idag valde jag dock att ta ut lite komptimmar från jobbet och bara vila hemma.
Har feber och känner mig inte helt på topp.
.
Så just nu slösurfar jag på lite bloggar, snart ska jag ta mig i kragen och gå ut och kolla upp tvätttider i tvättstugan.
Tvättkorgen börjar verkligen flöda över nu....
.
Sen planerar jag en mumsig lunch innehållande bacon och äggröra, Mums!
Har länge försökt hitta ett bra sätt att få i mig ägg men inte hittat någon variant som jag gillar.
Men kombinationen av stekt bacon och härligt krämig äggröra är helt underbar!
.
Oj oj lite svammel här.
Nu ska jag surfa vidare lite.
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar