fredag 26 februari 2010

Isch.. hur gör ni!

Hmm så imorse skulle jag i vanlig ordning ta på mig mina linser...
Mhmmm hittade inga och insåg att jag missat att de var på väg att ta slut och inte beställt några nya.
Jaha var ju bara att använda sig av glasögonen jag har här hemma...
Usch, alltså första timmarna var det helt ok förutom att jag var helt övertygad om att alla skulle titta konstigt på mig och typ mobbas.
Men nej det gick faktiskt ok och folk verkade acceptera mig i mina glasögon.
Men sen usch isch vad obekvämt det är, och att inte kunna kolla runt hur man vill med ögonen och ändå se, nej nu måste man röra hela huvudet för annars kommer sidorna ur fokus.
.
Suck men som tur är har jag nu nya linser i min hand och imorgon slipper jag åter mina glasögon.
Linser är en helt underbar uppfinning!!!
TACK till den som kom på dessa små underverk!
.
Kram


2 kommentarer:

  1. Hatar oxå glasögon. Har det bara på morgonen och sena kvällar. Och när jag jobbar natt. Aldrig annars....

    SvaraRadera
  2. Samma här, skulle aldrig orka ha dom på jämt...

    SvaraRadera