lördag 20 februari 2010

Lördag...

Inte den bästa bilden men den enda vi lyckades ta igår :-)
.
Vi hade såå kul, som alltid :-)
Däremot mår jag riktigt dåligt idag.
Visst det var ju ok att dricka med den penicilin sorten men om det var en så bra ide vet jag inte...
Totalt blev det ca 3 glas vin och nån cider ute och jisses vad jag mår idag.
Blev dessutom en tidig kväll, tog sista tåget hem.
.
Jag hade ju planerat att gå ut med Lollo i stan denna helg men avbokade det pga att jag är sjuk.
Tur var väl det för jag hade aldrig orkat med en partykväll med henne, våra partykvällar brukar ju bli rätt vilda om man säger så ;-)
Så den kvällen sparar vi till då jag är frisk..
.
Men igår då, jo jag och Maria hade typisk tjejkväll hos henne med vin, hårfix, sminkning och allmän provning ur garderoben.
Resultatet blev mycket lyckat och vi drog oss efter några timmar ut till Sportsbar.
Helt ok kväll där fast det var nog inte många som var över 20.
Dansande blev det i alla fall :-)
Men som sagt sista tåget hem blev det och på det mötte jag upp en något berusad pojkvän ;-)
Han hade varit på kickoff med jobbet, haha behöver jag säga mera.
.
Nu ligger vi båda mer eller mindre utslagna här hemma.
Jag börjar dock fundera på att ta mig mot duschen, brukar alltid kännas lite bättre sen.
.
Ha en mysig lördag nu!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar