söndag 21 februari 2010

Hemma!


Ahh hemma igen!
Det blev en spännande dag med jagande av bussar och diverse byten.

Men tillslut kom vi fram till bilen och åkte till Kista.
Där strosade vi runt lite och åt lunch på food courten.
Tyvärr gjorde jag en riktig felbeställning och blev bara illamående av maten.
Men men så kan det vara...
.

Efter Kista blev vi sugna på en tur till Ikea så dit åkte vi.

Blev faktiskt två inköp, det ena ser ni ovan.
Ett nytt vardagsrumsbord, vi bor ju rätt litet så mitt glasbord som vi haft tidigare har inte varit så smidigt.
Nu får vi plats med allt riktigt bra!
Sen var vi ju även tvugna att kolla in fyndhörnan :-)
Hehe där hittade jag en malmbyrå som var nedsatt med 300 kr :-)

Helt perfekt då jag spanat på denna i några månader :-)
.
Så nu har vi lite nytt fint här hemma!
Alltid kul!
Nu saknas det bara en ny lägenhet att matcha det med ;-)
Men det kommer snart.
Nu blir det lite kvällsmys och sen får vi ser hur jag tar mig till jobbet imorgon.
Men det tar vi då.
God kväll på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar