onsdag 17 februari 2010

Soft dag!


Ja bilderna ovan kan nästan sammanfatta min dag.
Massa mys med Smirre, som dock har haft riktigt mycket energi idag och sprungit runt som bara den.
Nu har han dock som synes lugnat ner sig och ligger brevid mig i vår underbart sköna fotölj :-)
.
Hungrig blev jag ju också och då fick jag lust att prova på en Ost & Skinkpaj.
Den blev helt ok, lite lök, paprika och champinjoner fick åka med i också ;-)
.
Älsklingen är på väg hemåt, han skulle bara stanna till hos frissan först och fixa lite schyssta sommarslingor :-)
Misstänker att han kommer bli otroligt snygg!
.
Märker redan att penicilinet gör sitt, febern har försvunnit och jag känner mig lite piggare.
Blev faktiskt lite orolig igår då det började göra så ont.
Smärtade ut i hela ärrområdet där tumören satt och det kändes precis som i början av min cancerperiod.
Klart som fan man blir orolig och tror skiten kommit tillbaka, som dock min käre pojkvän påpekade borde det inte börja göra så pass ont över bara en dag men ändå...
Fan min cancer växte ju som bara den...
Jaja nu mår jag ju redan bättre så jag ger det dessa 5 dagar och så får vi se hur det känns sen.
Var ju faktiskt på koll bara för ett par veckor sedan!
Men tankarna snurrar och igår var det väldigt skönt att jag hade lite tabletter att ta till :-)
Så inatt sov jag ändå helt ok.
Imorgon blir det tillbaka till jobbet igen!
.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar