måndag 15 februari 2010

Migrän...

Mmm såhär ser läget ut just nu...
Ligger i sängen med datorn och har lite svag musik i bakgrunden.
Chris-älsklingen är och klipper sig hos Robin.
Jag och Smirre skulle få lite härlig egentid hemma då jag kunde pyssla och bara softa i min ensamhet här hemma.
.
Men nejdå strax innan arbetsdagen var slut kände jag att det gjorde lite ont ovanför ena ögat.
Sen gick det utför, nu har jag en härligt elak huvudvärk som utgår från vänster öga ner i nacken på vänster sida vidare ner i ryggen.
Isch!
Dessutom får jag lite synbortfall på vänster öga.
Typiskt nog har jag även ätit upp alla migräntabletter...
Suck bara att vila och ha det mörkt.
.
Borde vara borta imorgon...
.
Annars en mycket produktiv dag på jobbet där jag känner att jag närmar mig mina mål mer och mer :-)
Mer om det en annan dag.
Just ja nyklippt och nyblekt är jag ju också :-)
Kram


2 kommentarer:

  1. Hej Jenny, jag kom precis hem från Värmland. Så Du har också drabbats av denna familjesjukdom migrän, jobbigt är det och Du har tydligen fått det svårare än vad jag har haft det. Det drabbar olika. Det var farmor som hade migrän,jag fick det vid 10 års ålder och Din far har det ju också.Men det är bara att försöka ta sig igenom och så får Du se till att skaffa Dina tabletter.

    Fin är Du i håret syns ju inte riktigt färgen när det är svart/vitt.

    Ha en bra kväll
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Birgitta:
    Hej ja jo migrän har jag ju också haft sedan jag var ca 8.
    Inte kul alls, under tonåren var besvären som värst, nu kommer det inte alls lika ofta.
    Kram

    SvaraRadera