söndag 31 augusti 2014

Söndag!

Halloj!

Så var det söndag, vi var ju på kräftskiva igår och ja det blev 3 glas vin.
Men detta under en ganska lång period så imorse vaknade jag pigg och kände inte alls av att jag druckit kvällen innan.

Planen idag var att jag skulle stått på loppis men efter allt som hänt så orkade jag bara inte.
Jag ägnade denna dagen åt att bara göra vad som föll mig in.

Så jag tog min cykel och gav mig iväg:
Det blev en sväng till kanalens dag där det var fullt med folk!
Så efter en stund där tog jag en liten shoppingrunda i ett helt tomt Åkersberga Centrum :)
Blev några fynd!
Jag gillar ju H&M's sportsortiment :)
Så en ny sport-bh och ett par mysbyxor.

Sen var jag helt slut så blev hem till soffan för vila.
När jag vaknade till igen så kände jag mig så rastlös så ja det blev till gymmet.
Körde ett armpass och märkte inte av gårdagens alkohol, hade bra tryck och körde på bra!
Känns härligt att det går så bra.

Det har verkligen varit jobbigt att så många runt mig dör. 
Men det får mig också att vilja kämpa hårdare!
Jag vill fixa detta, och att tänka på de som inte längre finns med oss är det som inspirerar mig!
Jag gör detta nu för att jag kan, jag är kvar, jag har fått en andra chans!!!
Jag ska göra min kropp så stark jag bara kan! Jag ska fixa detta!!!

Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar