onsdag 13 augusti 2014

Bröllop på g!

Halloj!
Japp bröllop på lördag dock inte mitt :)
Men ett par fina vänner ska nu gifta sig och jag har förmånen att få vara med!
Klänning att ha på mig började jag leta efter först förra veckan, haha!
Och dessutom på nätet, beställde hem en klänning från www.bonprix.se.
Denna ska få pryda min kropp på lördag!
Och den passade helt perfekt!

Mycket piggare idag, jobb imorgon :)
Så jag har piffat och fixat lite idag.
Kom också på att göra en jämförelse på hur mitt hår såg ut i början av sommaren och hur det ser ut nu:
Jodå, 7 veckor mellan bilderna och solen har gjort en hel del!
Växt bra har det gjort också!
Kul att det syns lite :)

Kan väl slänga in en bild på dagens smink också:
Ganska neutral med skuggor från isadora och den superbra eyelinern från Benefit!
Rekommenderar starkt!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar