söndag 24 augusti 2014

Övningskörning...

Halloj!

Så var det söndag igen!
Som jag skrev tidigare så har jag hunnit med en hel del och haft en riktigt bra söndag!
Jag och David drog iväg till gymmet och körde ett grymt benpass :-)

Jo hörrni, övningskörning...
Igår körde vi min pappa och hans tjej till Svinninge för festligheter.
Jag körde hem...
Alltså det var ingen rolig upplevelse, det började bra men sen kom vi närmare centrum och då blev det ju mer trafik runt om.
Eftersom jag efter 4 års uppehåll precis börjat köra igen så går det inte alltid helt smidigt och jag har ibland lite svårt att komma iväg.
Folk är inte snälla alls när man övningskör, de verkar faktiskt inte fatta vad den gröna skylten med texten "övningskör" betyder eller så verkar de tro att den betyder:
kör upp i häcken på mig och tuta så mycket som möjligt!
Suck jag tycker trafiken ska handla om sammarbete, då tar vi oss alla fram på ett säkert sätt dit vi ska.

Jag kände mig helt knäckt efter att ha kört.
Vi mötte sedan upp några vänner och gick på bio, såg Guardians of the Galaxy,
Filmen var riktigt bra, jag typ började nästan gråta  4 gånger!
Well efter en mysig bra film och lite godis så kändes allt lite bättre och jag körde hem!
Det gick jättebra!
Mycket mindre bilar och allt flöt så mycket bättre!
Så mitt självförtroende lyckades återhämta sig lite igen och nu känns det så mycket bättre igen.

Nu blir det soffmys med Ziggy, lite choklad och mjölk :-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar