fredag 8 augusti 2014

Inte min dag igår :)

Ok alltså igår var nog större delarna av universum inte på min sida!

Morgonen började med att jag skulle tvätta, körde ner handen när jag laddade maskinen och träffade nån kant med ena nageln. Liten krosskada på den och lite blod.
Skulle sen kolla status på vikten, då har vågen lagt av.
Jaja, dags att epilera benen. Tar den nyladdade epilatorn, den funkar inte längre..
Ringer Akelius för att kolla hur det går med lägenheterna vi sökt och får veta att de har dragit tillbaka dem för de drabbats av vattenskador och måste saneras.

Oh well, jag gör mig redo för dagens körlektion och åker till Mörby.
På vägen dit börjar jag må konstigt, efter lektionen var tanken att jag skulle möta Maria för middag och bubbel.

Jag kommer fram till Mörby och väntar och väntar. 
Då kommer en annan körskolelärare och frågar vem jag ska köra med.
Kerstin säger jag och då informerar kvinnan mig om att Kerstin är på semester.
Det visar sig att jag sett fel på vecka...
Jag hade ingen lektion igår.
Så på tåget hemåt igen och börjar må sämre.
Verkar som att jag lyckades överanstränga mig på senaste passet så jag får avboka middagen och går hem och lägger mig i frossa.

Så jag hoppas denna dag har lite bättre odds :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar