måndag 25 augusti 2014

PT-kväll!!

Halloj!
Ikväll hade Gym och Motion temakväll med PT presentation och inspiration!
Jag bokade upp mig på ett litet PT-snack med Christian Phalén.
Mycket trevlig PT!
Bra genomgång och vipps så har jag bokat upp mig på 3 timmar till att börja med :-)
Körde sedan rygg och lite intervall på löpbandet.
Investerade i en av Gym och motions egen framtagna produkter, en BCAA som ska hjälpa musklerna att återhämta sig bättre, låter som precis rätt sak för min kropp.
Nej nu är det dags att lägga i en högre växel!
När vi gick igenom mål med träningen så berättade jag om min lilla dröm.
Att ta revanch mot cancern och kunna ställa upp i en tävling i bikinifitness.
Jag satte en tidsperiod på 2 år,
Jag vet inte om jag kommer att genomföra det men jag är väldigt inspirerad av de tjejer som tävlar i det och well om jag verkligen satsar så är det ju inte omöjligt,
Men ett år för att bygga och känna efter om det kan bli genomförbart :-)
Jag trivs verkligen på gymmet, jag lär känna fler och fler personer där och det känns lite som att komma hem. Killarna har med sin personal verkligen lyckats :-)

Nu lite proteinfylld yougurt och ziggy mys, åh förresten den lille sötisen lyckades kräkas på vår ryamatta idag.... suck jaja bara att skura och hoppas på det bästa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar