söndag 12 december 2010

Trött

Usch jag är så trött och less just nu på att ha ont.
Mitt tandkött runt visdomstanden är så svullet och inflammerat att jag snart inte vet var jag ska ta vägen...
Syns nog på bilden att jag inte mår hundra.
Orkar liksom inte göra något speciellt, lite småfix men inte mycket.
Har ont från halsen upp i huvudet.

Och något ja är jätteless på är att gå och klaga, jag vill bara må bra och orka med livet.
Denna helg har spenderats i en dimma av smärta och illamående.
Jag ska aldrig i hela mitt liv äta citodon igen, usch vilket illamående det blev av dom!
Jag känner just nu att jag bara klagar och sprider negativ energi vilket inte är meningen men det är så svårt när man har så ont...

Jag är dock nöjd med att jag tog mig iväg igår och lyckades genomföra en Mary Kay klass :-)
Imorgon ska jag till jobbet och jag hoppas att orkar med hela dagen.
Sen kl fyra då är det dags.... då ska tanden ut.
Usch, jag har hört så många skräckhistorier om hur det går att dra ut visdomständer.
Jag hoppas hoppas hoppas att det går så bra som det kan göra!
Tandläkaren sa att den satt "lätt"till så jag hoppas verkligen det.
Men usch det känns skitläskigt!

Ja men hörrni, jag ska ta en till ipren och hoppas på att må bättre framåt onsdag kanske.

Kram

Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Hej, får hoppas att Du får lita lätt som jag fick när jag drog mina visdomständer. Inga svåra jobb med det hur lätt som allra helst att lyfta ut dem. Har ju även fått dra ut en annan kindtand, det gick lika lätt det! Så oroa Dig inte för mycket det kan gå väldigt smidigt!

    Kram
    Birgitta

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra lite positiva tanddragningshistorier :-)
    Kram

    SvaraRadera