torsdag 2 december 2010

Ny dag!

God morgon!
Blev till att stanna hemma idag också, febern dök ju som sagt upp igen och jag har nu sovit 12 timmar i sträck. Känns som att det inte var riktigt utagerat med sjukdomen än.

Men nu är en ny dag och än så länge ingen feber, bara allmänt seg :-)
Gjorde iordning en mumsig frukost med diverse plock.
I det mörka glaset ser ni en ny juice som jag tänkte pröva, det är Pauluns superjuice med blåbär och acai mm. Ska vara fylld med antioxidanter så vi får väl se om det kan göra någon nytta.

I övrig ska jag bara ta det väldigt lugnt idag så jag får fortsätta att må bra :-)
Blogga kan jag ju dock passa på att göra det finns väl ingen lugnare syssla än så och kul är det också :-)
Kanske jag kan få lite liv i denna blogg igen.
Tänkte mig att nya inriktningen ska vara min väg till att få en hälsosam livsstil och en stark kropp.
Så mat, träning och balans ska det handla om!
Ska fundera lite på hur vi ska lägga upp detta :-)
Men visst känns det som en bra idé?
Jag har ju tappat gnistan för att skriva just för att jag inte haft någon inriktning på bloggen.

En sak jag har bestämt mig för är att planera in några dagar som får bli festdagar men i övrig försöka dra ner på fest och alkohol.
Dagarna som är planerade nu är: 4/12, 17/12, 25/12, 31/12, 5/1 och 8/1.
Haha ja det är kanske några dagar för mycket ändå men det är ju rätt mycket runt jul och nyrår nu, sen får vi väl se tanken är ju att det ska minskas ner ytterligare under det nya året det är ju värt ett försök i alla fall :-)

Kram så länge!

2 kommentarer:

  1. Kul att du bloggat så mycket senaste dagarna :) Den 17:e fyller jag år (vilket är en fredag) så det är definitivt en festdag :D

    krya på dig! kram!

    SvaraRadera
  2. Camilla; javisst bara jag får lite tid så kommer blogginläggen på rad :-)
    Haha det har du rätt i!
    Blir det någon fest den helgen då kanske ;-)

    SvaraRadera