lördag 11 december 2010

Lördagskväll...

Japp lördagskväll och här ligger jag i sängen med en väldigt mysig smirre som sällskap :-)
Ja hörrni torsdagen gick väl sådär...
Tyvärr är det så mycket ärrvävnad så inga prover kunde tas, nedsövningen var alltså helt i onödan.
Sen så har jag sedan i tisdagskväll haft lite besvär med mitt tandkött längst in över en visdomstand, i torsdags eftermiddag var det typ outhärdligt så jag fick en akuttid hos tandläkaren.

Kommer till tandläkaren och öppnar munnen, hon säger oj!
Blev en liten röntgen och sköljning och ja 1200 kr.
Tanden dras ut på måndag för ca ytterligare 2000 eller något sådant.
Helt klart surt att lägga pengar på sådant såhär inför jul.
Visst det finns de som har det värre men ändå jag vill inte lägga 3500 på en jävla tand. Grr.

Nej usch jag ska kolla vidare på sex and the city nu och sen försöka sova, gör rätt ont i tanden så sömnen blir inte vad den ska.

Kram på er!

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar