söndag 12 december 2010

:-) Glad!



Titta vilken fin present jag fick av min älskling idag!

Det är en OBH Nordica Volumaster Professional Slim Björn Axén Tools!
Haha lagom långt namn va :-)
Denna är perfekt för att få till den lilla extra volymen i håret, eller ja man kan få massa volym med denna lilla pryl!
Hade faktiskt spana lite på en sådan och så kommer Mr C hem idag med en sån från jobbet!
Piggade absolut upp min dag!

Nu har jag bullat upp med kuddar i sängen och ska slökolla lite på tv med en återigen mysig Smirre :-)

Kram


Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. Vilken trevlig present! Hoppas att du kommer ha mycket nytta av den. Det kan vara lite trixigt i början men kika in på youtube för instruktionsfilmer (eller vår hemsida). Trevlig lucia!

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Jag provade på den redan igår och tyckte faktiskt det gick riktigt bra!
    Ska dock absolut spana in och se på lite tipps :-)

    SvaraRadera