söndag 12 december 2010

Lite nytt :-)

Här är då utrymmet som Maria bodde på i ca 8 veckor.
Nu har hon flyttat och det är riktigt skönt att få tillbaka våran lägenhet igen!
Det gick över förväntan bra att bo ihop under denna tid men vi tycker nog alla att det nu är skönt att ha våra egna boenden igen, vi vill ju gärna förbli vänner framöver också ;-)

Så vad har vi för planer för detta utrymme nu då :-)
Jo jag ska göra det till min mysiga läs/skriv/målarhörna :-)
Vet inte riktigt om Mr C är informerad om detta men han får vardagsrummet lite mer som han vill så jag tror det blir bra för alla.
Än så länge har jag bara slängt över ett överkast på den hemska soffan och så har vi placerat soffan vid fönstret.
Jag älskar att kunna sitta och titta ut på allt som händer utanför, idag har jag även fått en hel del sällskap här av smirre också.

Det kommer komma upp en byrå här, lite belysning, en matta, lite växter mm.
Kommer nog bli riktigt nice när jag är klar med det :-)

Kram

Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar