söndag 21 mars 2010

Söndagspromenad!







Ahh söndag!

Idag har vi haft en jättemysig förmiddag!
Good frukost med nybakad baguette från Rogers tvärsöver gatan.
Sen bestämde vi oss för att ta en liten promenad i det härliga snövädret, och Smirre vaknade till då vi skulle gå så vi tog helt enkelt med honom i sitt lilla koppel.
Det går så bra att ta med Smirre ut, så fort jag tar fram hans sele så kommer han och lägger sig brevid och låter mig ta på honom den.

Sen att han är rätt feg när vi väl kommer ut är ju en annan sak ;-)
Jag fick bära honom större delen av vår lilla promenad, men han verkade uppskatta att få komma ut lite :-)
Han tittade sig nyfiket omkring och spanade.

Nu är vi inne igen och han ligger nu i mitt knä och gör det lite svårt att skriva, men vad gör väl det? Han är såååå mysig min Smirr!

Nej nu blir det till att hoppa in i duschen och sen en sväng till Täby tror jag :-)

Kram

2 kommentarer:

  1. Haha nämen lilla gubben då! Det är inte lätt när det är läskigt!

    SvaraRadera
  2. :-)ja han var lite ynklig ett tag men sen var han riktigt på g!
    Men en bärsele för katt vore nog något ;-)

    SvaraRadera