söndag 7 mars 2010

Härlig helg!

Ahh så var det söndag igen!

Jag har haft en riktig toppenhelg!
I fredags var vi som sagt på Stekhuset Oxenstierna, vi hade sååå trevligt!
Det är alltid så underbart härlig stämning där, den perfekta kvarterskrogen!
Det blev lite mat, vin och kareoke ;-)

Igår så blev det lite bakisfrukost på Mc Donalds i vanlig ordning :-)
Sen in till den stora staden där jag skulle försöka hitta ett par svarta kostymbyxor, hade fått tipps av Mia att det skulle finnas bra på Top Shop men tyvärr har de nu slutat med dom...
Snyft, hoppas jag lyckas hitta några bra nån annanstans.
Om någon har tipps på var jag kan hitta långa snygga kostymbyxor får ni gärna lämna en kommentar.
:-)

Sen mötte jag upp komigång tjejerna, såå härligt varje gång vi ses!
Blev en mumsig middag på Ljungrens och sen lite vin på en pub i närheten.
Längtar tills nästa gång vi ses!
Blir alltid så imponerad av oss alla, vi har verkligen kommit långt i livet och är riktiga fighters!
Stor kram till er!!!

Men kvällen var ju inte slut där!
Vidare åkte jag till min bror :-)
Han och Camilla hade inflyttnings/födelsedagsfest!
Lillebror har blivit 24 :-)
Vi hade jättekul där också!
Min sötis Chris var redan där när jag kom dit.
Blev nattbussen hem sen så idag är vi något sega, men det kan det vara värt ibland.

Nu blir det lite tv-serie tittande.
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Jenny!
    Kul att höra att Du har så mycket för Dig och orkar med detta nu, Du har tydligen fått krafterna tillbaka! Har Du kontakt med Jakob vill Du vara snäll och gratta honom från mig, jag har ju inte någon möjlighet nå honom över nätet, som jag har med Dig.

    Hoppas Du får en bra vecka, nu har tydligen våren kommit med allt takdropp och snösmältning.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Absolut jag ska hälsa honom!
    Kram

    SvaraRadera