tisdag 23 mars 2010

Ajajajaj

Hmm klumpig? jag?
Nehe...
Hmm jag skulle lite snyggt ta mig runt ett soffhörn med två tallrikar i händerna.
Märker i klivet att jag kliver på min väska som är jättehal, halkar av den med foten och fortsätter ner på golvet...
Med ett stort brak landar jag på min högra höft och en av tallrikarna krossas mot golvet.
Visste inte om jag skulle gråta eller skratta så jag gjorde typ båda.
Chris fick bära mig till sängen då höften gjorde för ont att gå på.
.
Nu ligger jag här i soffan ynklig med en bultande höft.
Suck får se hur det går med träningen imorgon nu...
Fnys när jag äntligen kommit igång igen.
Undrar hur fint blåmärke jag kommer att få?
Hmm återkommer med bild på det.
.
Nu tänker jag tröst äta lite chokladpudding...
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar