onsdag 17 mars 2010

Längtar!!!

Ahhh vad jag längtar efter somaren nu!!!
Denna bild här till höger är från en helt underbar helg i sommras.
Det var då EBBE och XOXO spelade på Ljusteröfestivalen!

Vi kunde inte haft bättre väder och oj så mycket roliga personer vi träffade :-)

Idag är jag hemma, vaknade imorse med halsont.
Kände på mig redan igår att det var något då jag var såååå extremt trött och gick hem en timme tidigare.
Väl hemma la jag mig i soffan och sov typ resten av kvällen.
Jaja hoppas det onda går över fort, vill ju inte missa mer än nödvändigt av jobbveckan och sen är det ju helg :-)
Har ett riktigt bra flyt på jobbet nu, så otroligt viktigt att trivas på sitt jobb!

Jaja jag får ta det lugnt idag och bara vila och så är jag säkert pigg till på fredag igen, hoppas jag!

Nej nu blir det till att sova en stund till.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar