torsdag 4 mars 2010

God kväll!


Halloj på er!
Hmm lite dåligt med kvälls engergi denna vecka :-)
Men men allt är bra.
Har gått en kurs denna vecka i hemsidehantering.
Så nu är jag grym på att fixa jobbets hemsida :-)

Annars så har jag ju hunnit med ett pass på friskis & svettis gym vilket var välbehövligt.
Dags att ta tag i träningen igen nu ju!
Gillar verkligen deras gym här i åkersberga, det har blivit såå fint sen de fixade till det med fler löpband och tv skärm framför :-)

Fredag redan imorgon... då blir det romantisk middat på Stekhuset Oxenstierna.

Sen på lördag blir det full fart, lite shopping på dagen, ev en fika med någon vän sedan middag på söder med mina underbara kom i gång tjejer!
Länge sen vi sågs nu.
Så skönt att träffa dessa andra underbara tjejer eller kvinnor kanske man ska säga i denna ålder ;-)
Alla är så drivna och framgångsrika på sina egna sätt.
Blir så inspirerad varje gång vi ses och dessutom är det så skönt att bara vara sig själv för en stund.
Haha precis som i Norrlands Guld reklamen ;-)

Nej men att träffa dessa personer, som precis som jag gått i genom ett helvete med livmoderhalscancer och allt vad det innnebär, är så skönt.

Nu ska jag återgå till att kika på Vampire Diaries och sen mmm säsongspremiär av Criminal Minds!!!!

Som ni ser testar jag lite nytt utseende på bloggen hoppas ni gillar det!
Ska väl kanske satsa på att göra nån mer design sen men vi får se :-)

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Ne, börjar på måndag :) Men tack :)

    Fint de blev här! Ha så mysigt ikväll :)

    SvaraRadera