torsdag 18 mars 2010

Nagelfix med OPI

God eftermiddag!
Jisses vad jag sovit idag också, är vaken ett par timmar sen sover jag ett par timmar.
Har i och för sig även lyckats få i mig en del mat, tex tacos!
Mums!
.
Sen är det ju otroligt tråkigt att ligga hemma och vara sjuk, jag orkar ju inte göra något annat än att ligga i soffan så då får jag ju anpassa dagens aktiviteter därefter.

Idag tog jag och fixade till mina naglar.
Tänkte jag skulle gå och bygga dom men sen tänkte jag att jag vill testa att få egna riktigt fina och hållbara naglar själv först.

Så jag tänkte att nu ska jag använda riktigt bra produkter och se om det gör någon skillnad.
Två superbraprodukter som jag hittills upptäckt är :

Nagelolja från OPI
.

Nailgrowth miracle lack från Sally Hansen.
.
Dessa två tillsammans är grymma!
Lacket gör verkligen naglarna sååå mycket starkare och oljan hjälper till att hålla både nagel och nagelband återfuktade och i väldigt fin form!
.
Har bara seriöst användt dessa i ca 2 veckor nu men jag ser redan resultat.
Ska verkligen försöka hålla uppe detta nu och bry mig om mina naglar.
Att ha välvårdade naglar gör verkligen såååå mycket för helheten!
På bilden ovan har jag lagt ett ljust rosa lack för att få lite diskret färg på naglarna.
.
Hmm nu lutar det åt en liten fika paus och ja sen blir det nog en sovstund till...
Känns som att jag blir hemma imorgon också, suck.
Jaja snart är jag frisk och pigg igen!
.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar