tisdag 9 mars 2010

Mer Friskis och Svettis!

Tjoho!
Jag och Maria tog oss iväg till Friskis gym även idag :-)
Känns som att vi är på g nu!
Sååå skönt.
Nu såsar jag här i soffan efter en riktig genomkörare.
Tror det blir en sväng även på torsdag :-)

Annars så har jag lite svårt för tillfället att hitta på bra saker att skriva om här..
Har ju inte nån direkt inriktning på min blogg nu såhär efter cancern.
Då var det ju så tydligt hela tiden vad jag skulle skriva om.
Nu kan det kännas lite betydelselöst att babla på här.
Men det är ändå skönt att kunna skriva av sig här ibland.

Jaja ju mer sol det blir ute dessto mer energi får jag ju :-)
Vi får se kanske hittar jag nån inriktning eller så fortsätter jag att ströskriva.

Ett jätteintresse är ju annars smink, skönhet mm men nja vet inte om jag ska skriva om sånt här. Har inga planer på att bli nån stor sminkblogg men det är ju sånt jag har intresse av.
Äh en bra blandning får det bli!
Får helt enkelt se till att göra mer roliga saker så jag har roligt material att skriva om ;-)

Nej slut på svammel för nu.
God kväll på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar