onsdag 20 januari 2010

Som sagt nytt år nya möjligheter!!!

Halloj!
Japp nu är det nya tag som gäller!
Igår var jag och skrev in mig på detta ställe :-)
Japp nu är det dags, dett år ska det minsan fixas!

Jobbet har flutit på bra denna vecka och jag känner fortfarande att jag har massa ny energi på det mesta jag gör :-)
Såå skönt!

Imorgon ska jag till KS en sväng och träffa min kurator, känns bra att få komma dit och prata ut lite igen.
Verkligen skönt att prata med någon utomstående som träffat så många i min situation.
Nu mår jag i och försig rätt bra men det finns fortfarande massa kvar att bearbeta.
Sen så har ju inte alla kropsliga problem försvunnit men som sagt jag lär mig leva med det :-)
Att jag har fått tillbaka den psykiska orken är så otroligt skönt och gör att jag orkar med allt det andra på ett helt annat sätt :-)

Ser fram emot en trevlig helg, bli ju teatern och sminka som vanligt och sen iväg till en av Chris tidigare jobbarkompisar på lite fest :-) sen på lördag kommer delar av familjen på en fika, sen sminka igen och sen har jag ingen aning vad som kommer hända!

Nu är det minsan dags för kloklippning på min lilla Smirr här :-)
Här är en bild från helgen då Smirre för första gången var ute och gick i snö!
Såå sött!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Tycker det är jättespännande att du börjat uppddatera din blogg lite oftare.
    Skönt att du känner att det går framåt. Skönt även det med att har en kurator att prata med

    Jag földe din första blögg, och jag tycker du är så stark som faktiskt ORKAR/VIL skriva ut saker, OCH hänga ut dig m.m

    SvaraRadera
  2. Anonym:
    Tack så jättemycket!
    Så kul att komma hit och hitta såna här kommentarer!
    Stor kram!

    SvaraRadera