måndag 11 januari 2010

Vardagslyx :-)

Ahh måndagskväll!
.
Har då jobbat första dagen sedan jul :-)
Var jättekul att vara tillbaka på jobbet igen, så kul att få träffa alla härliga arbetskamrater!
Dock innebar ju den första dagen en hel del stress och hmm ja det märktes ju direkt på min stackars kropp...
Låt oss enkelt säga att min mage och jag har inte varit vänner idag, därför blev det inte heller någon träning idag.
Men imorgon blir det nya tag!
Jag hade dessutom fått ett nytt skåp på min arbetsplats så nu fick jag äntligen plats med allt jag behöver ha där!
Blev så mycket finare, ska ta en bild imorgon så ni får se mitt lilla krypin som jag tillbringar mina dagar i.
.
Så väl hemma kände jag att idag behöver jag verkligen stressa ner så jag såg till att städa lite snabbt och göra det fint.
Tände massa ljus varav några doftljus.
Myste lite med Smirre, läste dagens reklamskörd och så.
Sen blev det en lång varm dusch med massa tända ljus, så avkopplande...
.
Har nu precis tvättat bort en ansiktsmask och känner mig härligt fräsch!
Ansiktsmasken hade jag fått av Rebecca i födelsedagspresent och var en anti age variant, tack gumman den var jättebra!
Ska absolut köpa flera sådana.
.
Avslutar här med en en inblick i mitt badrumsskåp:
Finns lite gott och blandat däri, sen givetvis minst lika mycket i korgar i badrummet :-)
Sen min sminkväska hmm ja den tar vi en annan dag.
.
Kram på er och hoppas ni också får en skön avslappnande måndagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar