söndag 10 januari 2010

Söndag :-)

Japp så var det söndag och imorgon är det åter till jobbet efter en lång ledighet.
Dock har det inte kännts som så mycket ledigt då vi har haft nästan alla dagar uppbokade..
Men men utvilad känner jag mig och det känns riktigt kul att återvända imorgon och träffa alla härliga arbetskamrater!
.
Idag har vi tagit det lugnt och hunnit med en utflykt till Heron City där vi kollade på New Moon.
Måste tyvärr säga att filmen var en stor besvikelse...
Hade jag varit 15 hade jag nog älskat den men nej nu kändes den inte riktigt som min grej.
Men kul hade vi, och att titta på alla vältränade killar som springer omkring i filmen utan tröjor gjorde ju inte saken sämre ;-)
Man måste ju bara älska scenen när Bella faller av en motorcykel och börjar blöda.
Killen (Jacob) måste ju då absolut ta av sin tröja för att torka bort det...Hahaha trodde jag aldrig skulle sluta skratta där.
.
Nu håller jag på och lagar söndagslax, blir förhoppningsvis mumsigt.
.
Ha en jättebra söndagskväll nu!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar