måndag 18 januari 2010

Seg måndag :-)

Ahh nu har jag äntligen en lugn stund i soffan :-)
Måndagen på jobbet blev rätt utmattande, massa kunder och fix.
Sen bytte jag till ett annat skrivbord idag på andra sidan vårt kontorslandskap.
Så nu har jag utsikt över kanalen, lite trevligare så!

Tyvärr har min mobil börjat krångla och vill inte längre skicka bilder till min blogg...
Hmpf, är ju å andra sidan rätt sugen på en ny mobil men har inte riktigt råd med det just nu.

Provade för övrigt att göra en köttfärsspaj idag för första gången.
Gick sådär, blev rätt ok smak men behövdes mer kryddor och sen blev köttfärsen för finfördelad så pajen saknade helt tuggmotstånd, jaja nu vet jag hur jag ska göra för att få den perfekt nästa gång :-)

Annars inte så mycket på g men det kan ju ändra sig :-)
Nu ska jag bara njuta av CSI och mysa i soffan.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar