tisdag 5 januari 2010

God morgon!

Eller hm ja det är väl mer eftermiddag.

Vi har pysslat lite hemma och lagat en underbar brunch!
Är helt klart en stor favvo av brunch!

Ska strax kasta mig in i duschen och börja fixa till mig inför kvällen :-)
Det är ju premiär för Åkersberga Revyns nysatsning, farsen Objekt 2010!
Ska bli kul, jag är ju ansvarig för sminket detta år och det är faktiskt riktigt kul i år.
För detta år har ju alla varsin karaktär och alla ska ha olika smink!
Kul att få skapa lite mer än att bara göra samma på alla.

Kvällens klädsel får bli samma som jag hade på nyår :-)
Se bilden nedan:

Detta var i början av kvällen då middagen förbereddes.

Det var verkligen en toppennyårsafton och jag hoppas vi snart får träffa alla härliga jönköpingsmänniskor igen!

Jag mår förresten mycket bättre idag så det känns toppen!
Har även ordnat allt inför min födelsedag.
Vi blir 14 st till middagen/drinkar på Fridays, verkligen jättekul att så många kommer och vilket blandat gäng vi kommer bli!

Nej just ja duschen var det ju...

Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar