måndag 4 januari 2010

Nytt år nya tag!

Ja det är väl en rubrik som många har så här på nya året.
Men vad gör det för det stämmer så bra!

Fick en otroligt god nyhet på morgonen idag, en av mina underbara komigångtjejer hade ju fått ett återfall i lymfkörtlar i ryggen.
Hon har nu fått genomgå en tuff cellgiftsbehandling mm och det har gett resultat!!!!
Lymfkörtlarna har gått tillbaka till normalstorlek igen!!!
Vet inte så mycket mer om hon behöver fortsätta med behandling och så men fan va härligt att höra att dessa gifter faktiskt funkat än en gång!!!

Annars var nyåret urmysigt!
Nyårsfesten var hos en av hans vänner i ett jättestort perfekt nyårshus!
Alla hans vänner är så otroligt härliga att umgås med!
Jag och C hade dock en liten svacka innan jul men nu känns allt så underbart igen!
Vi går omkring helt nyförälskade och bara njuter av tillvaron!

Denna bild tog jag på honom nu när snön hade kommit, är den inte helt underbar!

Jag är ledig denna vecka också, eller ja jag håller ju på med Revyn men ändå :-)
På måndag är det dags för jobb igen men det känns bra, känns som om jag återfått en hel del engeri igen!
Och nu på fredag...
Då fyller jag 28 och detta ska firas med vänner, vi börjar kvällen på Fridays med middag och drinkar och sen blir det nog lite festade på GK!

Nu ska jag göra mig klar för att åka till Revyn och sminka lite.

Kram så länge!

2 kommentarer: